25 augusti 2013

Pirater och pirater!!

Hela helgen har kretsat om kräftor och pirater och pirater, sa jag pirater?

Vi såg lite olika ut men var alla lika taggade.
Min favvo? Kära bordsgrannen Packe och sen alla som tyckte jag var snygg.
Det är ju skönt med människor som bjuder på sej själva fastän man kanske inte träffats förut.
Söndagen har varit lugn men fått lite gjort iaf.
Lite matlådor, städat övervåningen och kört tre maskiner tvätt, lämnat tillbaka underbara Sigge 
Försökte fundera ut nån bra ursäkt till att behålla honom men Petra ville ha korven tillbaka :(

Kvällen har bara inneburit förberedelse för kommande  vecka med jobb och skola.
Andreas kör sin sista vecka på X-com, otroligt konstigt måste jag säga men det blir nog bra.

Nu ska jag sova bort min huvudvärk som beror på sömnbrist, hoppas på iaf 8 timmars sömn, det borde väl hå att ordna?!

Puss o kram på er alla!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar