19 oktober 2014

Jobba på en söndag!!!

Ja inte på riktiga jobbet men hemma. Har lagat mat och är inte färdig ännu, det kommer nog ta hela dagen.
Har gjort tacos, tacopaj, stekt pannkakor, ska göra kroppkakor innan kvällen är här.
Matlådor fyllda av fisk, lasagne och kycklinggryta.
Dagen har varit oerhört produktiv måste jag säga.
Jag känner mej väldigt nöjd men har en bit kvar innan jag är färdig.

Städar ugnen som gör mej galen för den är så smutsig och jag får den inte så ren som jag vill. Jag renar kaffebryggaren och har plockat ordning i kylen men har frysen kvar, måste se plocka ordning så matlådorna får plats :)
Barnens glasslåda är påfylld och snart är köksbänkarna rena också, hej vad det går undan när man sätter igång och uschalingen vad tråkigt det är att städa!!!

Andreas fixar inför Comic Con som han och Emelie ska dra iväg på nästnästa vecka, denna veckan som kommer åker han till Lissabon med jobbet och Emelie och jag blir ensamma hemma eftersom Benjamin är på träningslägenheten. Kommande vecka är också läkarbesök på barnkliniken för Emelie och så har vi bokat in utvecklingssamtal också, vi blir inte sysslolösa iaf :)

Jag tänkte hinna med att träna också, känns skönt att faktiskt ha kommit igång med bra rutiner kring träningen ca 3 ggr/ vecka. Skulle önska nån mer gång men det är svårt att få till det.
Kanske ett besök på gymmet vore på sin plats ;)
Vi får se vad som händer.
Nu ska jag forstätta så jag blir klar nångång.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar