30 mars 2014

Afternoon tea!

Skön morgon med frukost på sängen och  sen när man vaknat till ordentligt drog hela familjen till Tuna Park för shopping.
Benjamin fick vårskor och skinnjacka och Emelie fick vårskor, sen tog vi en fika och så skjutsade vi hem barnen eftersom de tröttnat att gå i affärer.

Andreas och jag åkte vidare till plantagen och köpte nya stolsdynor till utemöblerna och köpte in lite choklad som skulle bli mitt bidrag till afternoon tea med ett härligt gäng kvinnor på eftermiddagen i föreningens lokal.

Det var cupcakes, choklad, te, kaffe, skorpor, cheesecake och tårtor och….massor fika helt enkelt.
Fantastiskt att människor som har 1gemensam vän kan prata på så mycket om både ytliga och djupa ämnen, härligt tycker jag verkligen. Ett oerhört trevligt initiativ fru Boyton.

Slängde igång en maskin tvätt och lagade middag nu när jag kom hem och tänker därmed ta det hyfsat lugnt i morron efter jobbet. Det kan behövas, jag brukar vara så fruktansvärt trött efter jobbet.

Så nu ska jag försöka vika lite tvätt och kolla om potatisen kokat färdigt för snart är det dags att krypa ner i sängen och få några sköna timmars sömn innan jobbet hägrar.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar