26 mars 2014

Som gubben i lådan!

Jag dyker upp när man minst anar det!
Det har varit lite för mkt elände med min kropp (egentligen precis som vanligt, men ibland orkar inte psyket med) ont, lite överallt men Malin har hjälpt mej igång med träning som kroppen klarar av.
Yoga is the shit ;)
Jag kanske inte är Jag är inte så graciös som Malin men jag försöker iaf få till rörelserna och min kropp svarar hyfsat på utmaningen.
Jag har också testat löpning i lugnt tempo och det funkade bra drygt 6 km, så jag får fortsätta så.

Idag åker Andreas till Barcelona och jag är ensam med barnen i några dagar, det funkar helt ok när han är borta men han saknas oss.

Frukost idag blev en härlig smoothie med hallon och kaffe i mängder. Jag är en riktig kaffekärring, var duktig en period och drog ner på kaffet men nu är jag tillbaka igen :/

Jobbet rullar på som vanligt, lite möten hit o dit och mycket fokus på Ekologiskt och snart är det dags att föreläsa för kollegorna i området, nervös? YES!


Bara 7 veckor kvar sedan är det dags för Turkiet med  Andreas och ett gäng vänner, en vecka med träning,sol, fika, underbar mat och jag kan inte längta färdigt snart nog.
Nu hörrni börjar det bli dags för tandborstning och avfärd till skola och jobb.
Önskar er alla en fin dag, det är ni värda.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar