03 april 2014

Bara solen kommer fram...

Igår var det äntligen som vanligt på jobbet igen, alltså att vi båda ordinarie höll oss friska och kunde jobba på.
Det innebar att jag som suktar sol kunde fika med grannarna när jag kom hem.
Grejen var bara att det inte alls var varmt ute, bara solen som var varm, vindarna var riktigt kalla men oj, så trevligt det trots allt var.

Jag och Emelie åkte en sväng till Rusta som hade fått in ett parti Victorias Secret-bodylotion och mist.
Vi köpte två lotions och jag blev pga det världens bästa mamma, ( antagligen bara för dagen), men jag suger i mej allt.

Benjamin var hemma hos sin kontaktperson och hade det bra, han var så nöjd när han kom tillbaka.

Eftersom jag själv hade så ont i nacken somnade jag tidigt och vaknade hyfsat utvilad men fortfarande med värk :(
Det är trots allt bättre idag, tack för det.

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar