09 april 2014

Lite kräksvarning!

Kräksvarning på mej då naturligtvis och inte pga maginfluensa utan pga ris!
Allt började en vanlig måndag i Stockholm då jag åt ris, det har sedan fortsatt och JAAAA det handlar om sötsug och vad som triggar igång mej.
Jag kan inte äta ris eller pasta i normal mängd + att jag blir så otroligt sötsugen och hittar alla godisgömmor hemma och finns det inga gömmor så finns det ju alltid godis på affären.
Såååå ett paket nudlar och 1 hg godis senare ligger jag i soffan med magont och svullen mage dessutom väldigt illamående. Tänk att jag aldrig lär mej :(

Jag lovar dock dyrt och heligt JENNY att jag ska fokusera och återgå till det min kropp gillar bäst..from i morgon.

 Nu är Benjamin på träningslägenheten och Andreas i Berlin och så Emlan och jag hemma då. Mycket märklig känsla med bara oss två, det är så otroligt lugnt och skönt och i morron kommer det vara så lugn så jag säkert lär börja städa eller nåt annat otäckt, för då har Emlan dans och kommer inte hem förrän 19.40.

Nä, jag ska softa lite framför netflix nu en stund tänkte jag.
Snart sova ;)

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Ja, du det är så skönt... eller inte... att läsa om att det finns fler som är (förlåt) lika korkade som jag. Jag gör också så då och då och mår pyton. Jag är en riktig socker-alkoholist. För mig är det allt eller inget.

    Kan vi inte lova varandra att kolhydrater är BIG NO NO?

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oh JAAAA jag fattar inte varför det ska vara så himla svårt när jag verkligen vet vad som funkar och inte funkar för mej.
      Strikt som tusan hädanefter då!
      Kramis

      Radera