30 maj 2014

Träningsresa, kossor och latdag.


Träningsresan med Aerobicweekends.com var så bra.
Sol, träning, mat, skratt, fantastisk miljö och så hittade jag lugnet och min kropp funkade över förväntan.
En del av oss dansade och gjorde hemliga kärleksmeddelande ;)
Medan andra studerade deltagarna.
En del instruktörer fick tydligen hjärnsläpp
Medan andra jobbade hårt.
Jag var på föreläsning om Ayurveda
Tränade FC och njöt av god mat och vacker utsikt.

En vecka gick så oerhört fort men oj vad vi njöt.

Igår torsdag var vi för att kolla på robotmjölkning på en gård vid Sala.
Fascinerande vad utvecklingen gått framåt sen mina barndoms somrar på Partagårdrn i Edsbyn.


Så himla söt! Svårt att tänka att om några år ska den slaktas och ätas upp :)

Idag har jag ledig klämdagarna med barnen.
Emlan repar stenhårt inför dansshower i morgon, Benjamin och jag tänkte handla chips, ost och mjölk så vi klarar myset ikväll.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar