10 maj 2014

Well,well läggdags!!

Sådan mor sådan dotter Dags att sova var det redan för ett tag sedan. Jag har varit så sjukt trött under veckan och sovit vansinnigt dåligt och nu borde jag verkligen sova men jag har lite svårt att slappna av.
Allt är precis som det brukar vara när Andreas är borta alltså 😜

Idag på morgonen hade jag min sista föreläsning om ekologisk mat och hållbar utveckling, kommer sakna det. Jag har tyckt det varit enormt roligt och givande att få komma till andra förskolor och dela med av vad jag lärt mej. Vilka frågor, påståenden och information som varvats, otroligt inspirerande.

Så har andra totalt värdsliga saker skett ikväll 😜
Jag har fixat mina enormt utväxta och dn del tappade naglar på Fashion Nails och jag är sååå nöjd.
Snyggt va???


Mycket finare naglar!! Så nöjd.

Och dottern fick paket idag med avslutningskläder och skor.
Min lilla Japan-inspirerade ängel:
Soooo cute!!

Sådan mor, sådan dotter.
We're kind of fabulous ❤️

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar