15 juli 2013

Edsbyn avklarad!!


Jamen dåså.
Tänk vad en veckas semester går fort, speciellt när man är sjuk....
Det har fiskats, paddlat 16-mannakanot, shoppats, solats, badats och spelats spel.
Vi har umgåtts med släkt och vänner och haft det riktigt bra.
Det bästa med semestern har nog ändå varit att få komma hem igen, till Benjamin min stora fina kille.
Som jag saknat honom.

Ikväll har vi haft kotte på besök, han fick kladdkaka och grädde, försvann och kom sen tillbaka med en kompis...

Jag har varit hyfsat effektiv sen vi kom hem, bakade filmjölkslimpa, fröknäcke och kladdkaka och så har vi grillat med Daniel, Maria och Sara ikväll.

Andreas bokade stora tvättstugan så vi håller på att tvätta upp semesterpackni gen. Kanske det blir torrt innan midnatt.

Jag är väldigt trött av penicillinet och vill bara sova, dessutom har jag riktigt ont i mina tummar. Penicillinet slutar jag med på torsdag och när tummarna slutar värka vet jag inte!!

Jaaaa vi har haft det jättebra!!!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar