20 juli 2013

Inte samma smak!!

Idag har vi tittat på tapeter till Benjamins rum och lite granna till vårt sovrum.
 Tydligen har inte Benjamin och jag samma smak alls.
Självklart valde han tapeten jag inte var så förtjust i.
Min favorit tyckte han såg ut som en matta....
Ok, hans rum får han bestämma tapeter i.
Andreas och jag fastnade för några olika naturmönstrade men vi ska fundera lite till hur vårt sovrum ska ut innan vi köper något till oss 

Idag har Emelie varit med Steffie på parken zoo och kollat på djuren och åkt tivoli.
På kvällen när de kommit hem satte de upp tältet och nu ska de sova där inatt.
Andreas är ute med polare, Benjamin sover sen några timmar och jag ska nog göra detsamma.

Jag har haft huvudvärk hela dagen och Andreas har försökt massera bort det värsta. När han drog till polarna plockade jag ut min garderob och har numer alla kläder under massagebänken. Det är svårt med alla grejer när man byter rum och inte har tillräckligt med förvaring.
Kanske att vi borde göra stora hallen till ett dressingroom istället!!!!
Det vore verkligen häftigt.
Nu dör väl Andreas om han läser detta men coolt vore det med dressingroom.

Nu ska jag kolla ett avsnitt Dexter.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar