03 juli 2013

Hur blev det så här?

Här sitter jag ensam och är alldeles jättetrött.
Har sovit så lite inatt att jag hoppas kunna lägga mej tidigt ikväll.

Emelie har varit i Kolmården med Steffie och hennes familj hela dagen.
Jag har ingen aning om hur de har det gör jag har inte hört ett ljud, tror det är ett gott tecken.

Benjamin har lunchat med Andreas på stan och jag har ju självklart jobbat.
Vi städar och städar, sommarstädning i kök är verkligen inget roligt men oj vad fint vi får det. Nu har jag ju bara morgondagen kvar innan några veckors ledighet, ofantligt skönt.

Andreas har AW med jobbet ikväll, härlig kväll med sol, tror nog dom njuter.

Jag är grymt godissugen och det är tur att det snart är sem så jag kan träna lite mer och äta bättre.

Kolla in mitt nya dammsugarmunnstycke- I love it!!

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar