15 januari 2013

Adios Gran Canaria!

Då sitter vi på flyget och har nu 5 timmars flygning kvar innan vi landar på Arlanda.
I morse gick jag upp kl 5 och duschade och sen väckte vi barnen, åt frukost hos Stig och Annika och laddade med välbehövligt svenskt bryggkaffe.

Emelie sover lite hopkrupen över stol och brickbord, Benjamin surfar och Andreas passar på att jobba, vi gillar olika ;)

Jag är lite frustrerad över att PGB börjar ikväll eftersom jag inte hinner hem :(
Det är ju en fortsättningsgrupp men jag har inte tränat med alla förut så det hade varit bra att få vara med från start, nåväl torsdag är det dags för mej iaf.

Det känns alltid lite segt efter semester att gå tillbaka till jobbet, inte för att jag vantrivs på mitt jobb för det gör jag inte, utan för att jag älskar att vara ledig tillsammans med min familj.
Tror inte jag är ensam om att tycka så.

Nä nu ska jag slumra lite och hoppas tiden går fort så vi kommer hem till Etuna snart.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar