20 januari 2013

så ni förstår hoppas jag!

Jag tar en blogpaus, det finns ju ingen anledning att skriva när man inte kan skriva om det man har inom sej.
Jag har aldrig berättat allt om mej och mitt liv och kommer aldrig göra det heller.
Jag tror inte det är bra att berätta allt om sej själv och sina vänner och sitt liv.
Just nu har jag inte ork till att skriva och då är det bättre att jag säger det till er.

Mycket med barn, jobb och livet som ska funka och då är det bättre att verkligen kunna lägga fokus på det istället, jag är ju ingen övermänniska, jag är bara jag och det får räcka.

Jag kommer inte sluta blogga för evigt, jag är säkert tillbaka snart men bye for now.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Ok jag förstod att du ville ha en paus men snart får du ge dig, det har ju gått jääätttteee lång tid nu...jag saknar ju att läsa om ditt lilla liv....men men ok jag ska försöka att öka min förståelse... Puss på da

    SvaraRadera