04 januari 2013

Jaha. nöjd då!

Efter ytterligare 1 natt med crappy sömn ringde klockan på min lediga redan 6.45, allt beroende på att vi bokat tvättstugan. Vi har egen maskin men nu hade vi så mkt tvätt och jag orkade inte hålla på flera dagar hemma så då bokades lilla stugan.
7 maskiner tvätt på typ 2,5 timme kändes helt ok tycker jag.
Nu är det bara de eländiga stora ikea-påsarna som står med alla rena kläder som måste bort...I-landsproblem.

Ikväll skulle Emelie och jag myst med grannarna och kollat på Gladiatorerna men det satte halsfluss stopp för, vi ville inte bli smittade innan vi åkte helt enkelt, ja, ja, sånt händer.

Benjamin, Emelie och jag har varit på bio idag men E såg Sune i Grekland och B och jag såg Berättelsen om PI. Alla var nöjda med sitt val av film, härligt.

Sen har faktiskt hela familejn klippt håret idag, grymt skönt att ha det gjort.

Ikväll blir det tacos woop woop, överraskning ;)
Jag ska läsa bok, Benjamin spelar dator och Emeie leker med en kompis.

I morron är det städning som gäller och på söndag packar vi för varmare breddgrader, (hört den förut?)

Under dagen som gått har jag inte kunnat släppa tankarna på en av mina vänner som påbörjat sin behandling mot cancer, fy vad orättvist det är ibland det här livet vi lever. Många kryakramar och varma positiva tankar till dej.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar