14 juni 2013

Här skjuts och skriks det!

Fredag och ledig med älskade barnen.
Efter en natt med fantastiskt bra sömn för min del så ska det sitta fint med lite kaffe som just nu puttrar klart. Emelie har tagit sin frukost efter påminnelse 100...Benjamin har tagit sin andra frukost, han är jämt uppe så tidigt att han är hungrig igen när vi andra vaknar till liv.
Emelie kollar på nån galen kille som bara skriker när han spelar data/tv-spel, kan inte ens stava till hans namn men han är fruktansvärt irri, Benjamin spelar nåt annat där det smäller och har sej. Intresserad? Inte jag heller, verkligen inte! Kaffet däremot är klart intressant och nu är det färdigt, mmmmmmm.

Andreas är på jobbet och jag önskar att vi alla kunde vara hemma tillsammans men det är ju inte alltför länge kvar till gemensam semester med klanen Lindsmyr i Edsbyn och då får vi vara tillsammans så vi hinner bli trötta på varandra ;)

Idag kommer nån snubbe och kollar in vårt badrum nere som inte känns helt ok, golvmattan har släppt på ett ställe och jag hoppas det inte är nåt stort jobb, annars går alla icke-existerande pengar till nytt badrum.

Jag ska ta lite kaffe-påfyllning och kolla ett avsnitt american idol och snart har jag en tfndate med en kompis, bra det!

Ha en härlig dag.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar