26 juni 2013

NU bestämde jag mej!

Feberfri!!!!
Förstå den goa känslan.
En dag utan feber efter 6 dagar med känns hääärlig.
Jag snorar JA, jag hostar JA men jag har ingen feber.
Tjoho!!

Jag har bestämt mej för att jobba i morron och det känns så skönt.
Inte för att jag direkt kommer vara på topp men iaf orka jobba litegranna.
Det blir ju bara jobba i morron och sen är det ju tre dagar ledig för mej så jag kan vara tipptopp på måndag då sista veckan innan semestern startar.

Barnen har åkt in till Andreas på jobbet och de skulle gå och luncha på McDonalds så de fick lite tid tillsammans och framförallt så barnen kommer utanför dörren så här på sommarlovet.
Det blir lätt att spela heeela dagarna annars och jag har ju inget orkat göra med barnen när jag varit sjuk så de har varit inne alldeles för mycket.

Jag fick bio-biljetter av en kollega så jag tänkte mej att barnen skulle gå på bio snart (och jag med).
Benjamin vill se "Dumma mej 2" och det tror jag Emelie vill också.
Vi får se vad som händer, Andreas pratade om badhuset med barnen och då vill inte jag följa med, jag åker inga kanor ändå och gillar bara att motionssimma och det känns som det blir overkill att göra det i tre timmar!
Ja, ja vi får se vad som händer.

På fm har jag och barnen sett på premiären av "Allsång på Skansen", vilken kanonstart, riktigt bra.
Carola var  bättre än på länge och lät t.o.m normal när hon pratade, jag gillar´t.

Uj, uj nu kurrar magen, dags för lite "herrgårdskyckling" i magen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar