11 juni 2013

Sista passet, snyft :(

Idag var det verkligen sista passet för terminen med PGB.
Vi var fem tappra boxare och två sprudlande instruktörer, skitbra kombo faktiskt.
Vi har blivit riktigt bra på att peppa oss själva och köra hårt på varje station.
Stackars Jacob plågades lite extra eftersom vi alla fick slå på honom i två ronder, det är ganska coolt när man känner att ens spärrar släpper och man vågar ta i och slå hårda slag. Ingen kan påstå att det var speciellt vackert men jag tror alla hade det vansinnigt roligt ikväll-
Tack Jacob och Andreas för all peppning och feedback, ni är fantastiska.
Här ser det ut som värsta tillbedjan men tror det är rygglyft på g!


Tisdag kväll och barnen ligger nu och mannen har placerat sej i badkaret och jag halvligger i soffan och skriver. Tänk att det redan gått halva min jobbvecka, I love it!
Jag gillar jobbet och tycker det är roligt att gå dit men tiden bara rusar och vips är kl 15.30 och dags att gå hem, otroligt!

Det har varit en varm dag och då tänker jag inte helt otippad på lilla resan till Turkiet med galnaste vännerna Kickit och Petrat, vi är awesome babes ;)




Tack o gonatt, Puss o kram till er alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar