25 december 2013

Alldeles lugnt och skönt!

Morronen började perfekt på frukost hos grannarna då vi åt blandad julkompott med bl.a. Gristunga, det är riktigt saftigt och gott.
Så mysigt att få vakna till liv och slippa göra nåt annat än att äta.

Efter frukost åkte vi till Mediamarkt och köpte en tv som julklapp till familjen, tack farmor och farfar för den!

Vi värmde mat och åt till lunch, som sagt lugn och slapp dag.
Andreas kopplade och grejade med nya tv:n och när det var hyfsat klart började barnen spela Ps4 och dansa.

Andreas skulle ut ikväll och träffa polare så jag skjutsa in honom till stan och så åkte jag hem och kollade Så mycket bättre.

Inget direkt rafflande har hänt under kvällen. Jag har betalat räkningar och nattat barn och gjort LCHF-snickers som blev helt ok faktiskt.

Min första dag utan socker har gått riktigt bra men av erfarenhet vet jag att jag kommer bli rackarns sur om några dagar.

Stackars man och barn med en argbigga i huset ;)

Mähä dags att krypa till kojs, hade tänkt lägga mej i rena lakan men eftersom jag slöat har jag inte bytt så det får bli imorgon det.
Fast innan sömn en lite nattmacka 

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar