05 december 2013

Första på länge!

Vad är det med mej och att blogga?
Har varit skitdålig på uppdatering och jag vet ju hur galet intresserade alla mina followers är av mitt liv och hur ledsna ni blir när jag inte skriver ;)

Ikväll har jag tränat ett vanlig boxpass på gymmet, (inget Pink Gloves då terminen är slut), galet jobbigt det var och så himla roligt. Det är så fantastiskt att bara få köra på och bli helt slut, att inte orka tänka på allt omkring utan bara fokusera på där och då. Tack mina älskade barn att jag fick åka, tror faktiskt jag blir en bättre mamma när jag får göra saker för min egen skull.

Andreas har varit riktig febrig och haft halsont i några dagar men han proppade i sej lite tabletter och drog med KING till Barcelona för några dagars jobb…undrar hur mycket dom kommer jobba???
Man kan ju hoppas att han hittar den stora outleten av Desigual men skulle tro att risken är mer överhängande för en trevlig bar med öl och tapas.

Så jag är ensam några dagar med barnen och det funkar bra men jag tycker det är oerhört skönt att det redan är fredag i morron så vi får lite tid tillsammans utan tjat om att gå upp, klä på sej, äta, gå och lägg dej, borsta tänderna…ja, ni vet. Kanske vi kan få till en bio i morron kväll om barnen orkar.

Vet ni att min lilla kille är stor nu, han har fyllt 16 och det är ju galet att tiden gått så fort sedan jag höll en liten skrynklig mörkhårig bebis i mina armar. Vilket äventyr det har varit alla dessa år och vilken välsignelse han är vår pojke, jag är så oerhört tacksam att det blev just så här bra efter allt jobbigt.


Älskade Benjamin!


Puss o kram till er alla o gonatt!

2 kommentarer:

  1. Tack Chatto för ett kanonpass ikväll! Mina armar är som gele... /Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag funderar redan på hur jag ska ta mej upp ur sängen i morron!! Du är grym på mitsar. kram

      Radera