22 september 2014

Ja det är MÅåååndag igen då.

En bra dag när jag tänker efter, men hjälp vad snabbt det blev höst. Blåser och regnar och löven rasar ner på backen. Dags att fixa vinterdäck till bilen och kolla så allt stämmer när det är dags att byta däck.

Jobbdagen försvann i ett huj och jag är hemma och laddar om för kvällens jobbmöte, segt att ha ett så sent möte som kl 18-20 första vardagen, men det blir nog bra det med.

Jag har försökt synka ihop mina egna bokningar och jobbets bokningar o möten...det är inte lite som ska avklaras nu under terminen. Roliga saker men också en del jobbiga måstegrejer. Måste lära mej att andas och hitta lugnet och mej själv mitt i allt. Resa bort vore grymt skönt om jag nu skulle slippa laga mat och vara aktiv hela tiden. Jag vill resa till solen och vila och springa och gymma och yoga och äta gott och dricka gott och bara strosa runt och sova mitt på dagen om jag är trött och läsa en bok för att jag hittar ro till det. Nån som vill följa med?

Puss o kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar