21 september 2014

Vi tänkte en sak och gjorde en annan!

Alltså lite omändring i planeringen idag.
Skulle varit på Gdtj nu på fm men vi lägger ner det och gör annat hemma istället så vi slipper mer konflikter än nödvändigt. Jag tassar lite på tå då man redan ser lite förändring och flashes om vad som kommer komma utan medicinen för lillsnuttan.

Vi ska göra om hennes rum också mitt i all röra så det ska plockas och städas ur innan nästa torsdag är tanken, vi får se hur det kommer gå.

Igår kväll hade vi grannmys hos Boytons med tacos och sen tjejernas filmkväll med allvarligt och eftertänksamt budskap i filmen: Förr eller senare exploderar jag. Handlar om tonåringar och cancer.
SE DEN!!! Vilken film, vilket djup.
Ja, jag grät men inte så mycket som jag trott men jag hade ju läst boken innan.

Jag tänkte fylla på kaffet i min mugg eftersom nån har druckit upp redan....för övrigt vill jag faktiskt tala om att min kaffedetox på vardagar efter kl 15 funkar alldeles utmärkt. Jag mår faktiskt bättre och somnar aningen lättare även om jag inte sover bra nuförtiden, jag har för mycket att tänka på.

Tack fina vänner för att ni finns o ställer upp på oss.
Extra speciellt tack till Camilla Boyton, Emelies extramamma :) tack för att det är så självklart för dej att hjälpa oss i omställningen till det nya. Love ya.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar