17 september 2014

Som gubben i lådan igen!!

Då dyker jag bara upp igen hej hopp!!
Tänk vad man kan känna att tiden inte räcker till fast vi alla har lika många timmar o minuter tillgängligt.

Jag tänkte att uppstarten på hösten skulle bli tuff och sen skulle det lugna ner sej, men än så länge känns det inte som det stämmer:/

Jag har ny kollega på jobbet and I love her!
Vi har så kul och vårt lilla arbetslag på 3 pers funkar jättebra.

Hemma funkar livet helt ok med barnen som måste ta eget ansvar för att få i sej frukost, ta meds och hinna med buss till skolan. Vissa dagar är bättre än andra med meds kan man säga.. 

Andreas har varit borta en del pga jobbet men det rullar ändå på, vi är ett bra team min minifamilj och jag :)

Min kropp då?
Nä, den vill inte som jag och därmed är beslutet taget att säga upp gymkortet som ändå inte kan utnyttjas.

I dagsläget funkar Yoga men jag är verkligen inte graciös och vig. Känner mej stor o klumpig men väldigt nöjd varje gång Malin Berg hjälpt mej töja, stretcha och bli mjuk i kroppen.

Önskar er alla en god och härlig fortsättning på denna dag.

Puss o kram till er alla.

Tänk vilken fantastisk dag det var med sol o värme och yoga på bryggan i vilsta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar