25 september 2014

Torsdag men det känns som fredag!

Lite blandade känslor idag men egentligen enbart positiva.
Ska snart sätta mej i min älskade mini och skjutsa Emelie till skolan och jag själv ska åka till jobbet.
Efter jobbet blir det nagelfix på Fashion Nails och jag tänkte att jag skulle orka Yoga ikväll också.

Det har varit mycket jobb efter den lilla semester jag hade (Kreta känns som evigheter sedan, ska vi åka igen Petra?) men det lär ju märkas när lönen kommer. Vilken tur att man verkligen älskar sitt jobb.

Andreas blev kvar i Stockholm igår eftersom det var tågstrul, det är jobbigt att bara vänta på att han ska komma hem och skittråkigt för honom att bara gå på station och vänta på att det ska komma ett fungerande tåg. Så iaf sov han kvar inatt men förhoppningsvis går tågen ok ikväll så vi får ses.
Dessutom hoppas jag verkligen att tågen går som dom ska på fredag för då ska Emlan o jag åka till Stockholm och handla vinterkläder. Det är därför det känns som fredag idag, galet att redan jobba sista dagen för veckan.

Nä nu måste jag borsta tänderna och åka, men jag önskar er alla en fin dag.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar