22 juni 2010

Pärlan hemma igen!

Eller pärla o pärla :s
det är ju inte så att jag tycker den har varit god mot mej.. men Andreas o jag fick en tur till Köping och det gick smidigt att både hämta vår bil och lämna tillbaka hyrbilen.
Nu ska det väl inte hända några mer jobbigheter iaf.
Ikväll ska vi börja packa inför semestern, jag har allt tvättat som vi ska ha med oss tror jag.
Det jag funderar på mest är jordgubbarna...ska man plocka några liter innan vi åker eller köpa på plats?... Skulle nog tro att även Faluns affärer har lite rött guld.
Annars är det mkt packning när 4 st ska iväg en hel vecka o Benjamin ska ju vara på kortis under tiden så honom får vi verkligen inte glömma nåt till.

Idag blir det bara ett kort inlägg, jag är så trött efter min förkylning som håller i sej med näbbar o klor, nu har det satt sej på stämbanden, jag låter som en bas. Allt jag gör tar på krafterna just nu och det är segt att jobba med en sån förkylning i kroppen men skam den som ger sej, I morron är ju sista arbetsdagen innan jag går på 5 veckors semester :) JIPPI!
Nu tror jag att min lilla familj ska åka till Slagsta o äta lite glass.
Oh förresten, har ni märkt att SYTYCD är tillbaka igen på tv? Säsong 7 och jag är såååå glad, har redan hoppat före och kollar avsnitten från USA, det är inte lätt att vara nyfiken och så gråter jag flera ggr under programmen, tänk vad blödig jag är. Men det finns faktiskt nån i min närhet som också tittar och gråter..tur man inte är ensam;)

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar