23 juni 2010

Soooolen är skön.

Visst är det härligt när solen skiner och det är varmt. Barnen är ute o leker och man hittar alla möjliga knep själv för att få vara ute o njuta.
Praktexemplet är på följande foto, nej det är inte lössletande utan klippning på g.
Tack så jättemkt Stina, fin blev han ;)





Idag blev jag hemskickad från jobbet, jag är sämre i min förkylning och hade feber igen.
Har ont i höfterna och knäna, riktigt skitvirus detta.

Men i morron är det semester med hela min älskade familj, det ska bli så himla roligt.
Hoppas vi får fint väder och kan njuta och slappna av.
Jag tror vi packat färdigt nu och det är inte lite grejer som ska med. Det är nu man skulle ha en kombi....

Har laddat både dator och iphone med lite filmer ifall man skulle känna för det nån regnkväll.
Lite vanliga brädspel är också med och självklart pokerväskan.

Nu ska jag lägga mej, jag sov efter jag dråsat hem från jobbet men jag är fortfarande jättetrött.

Idag klippte jag mej ganska kort för att vara jag ;)
Är riktigt nöjd men måste lära mej att fixa den frissan ordentligt själv.

Nä nu järnspikars (som min älskade mamma brukar säga)
Läggdags!

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar