14 juni 2010

Springa sprang dödstrött!


Vaknade tidigt o solen sken :)
Den försvann lite under dagen men jag var ju inne på jobbet.
Idag var det stressigt men vi fixade fram maten i tid iaf.

Väl hemma slöade jag en liten stund och sedan var det dags att springa en runda.
Jo lite varvat med promenix fick det ju bli men det gick så mkt bättre än vad jag vågat hoppas på efter studenthelgen med massa gott ätande.

Andreas hittade förresten en riktigt rolig app till iPhone som visar hur långt man sprungit, vilken hastighet man haft och så massor andra uppgifter. Tydligen kan man sen koppla en våg till iphonen och så finns det massa andra funktioner...
Ja, jisses vad grejer det finns.

Nu har jag efter duschning och matlagning till barnen hamnat i soffan och framför tv:n.
Så jag avslutar nu och säger:
Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar