13 juni 2010

Vilken helg!

Kisa forever eller nåt sånt;)
Älskar Kisa men framförallt alla mina goingar som bor där, släkt o vänner. En dag ska jag bo där igen så det så.

Denna gången åkte vi alla fyra i min lilla familj och sov hos Micke o Jossan. Tack så jättemycket att ni tog hand om oss gamlingar så vi orkade spela spel på nätterna ;)





Innan vi anlände till brorsan i fredags åkte vi hem till några underbara vänner som jag älskar så mycket. Vi har många år tillsammans och många minnen, älskade Ingvar och Majbritt





Tack för kaffe o muffins.

I lördags var det sedan äntligen dags för Saras studentskiva, ja Gabbes också. Kul att träffa massa människor man inte sett på ett tag men ändå blir det mest familjen man talar med.

Helgen har inrymt massor skratt, spel, äta gott och svulla... Andreas var duktig och sprang en sväng när vi kom hem fastän det regnade...jag? Nä jag skippade det, tog och tvättade och plockade undan all skit vi lämnat i köket innan vi åkte.
Är ju skönt att få komma hem till ett hyfsat städat hus i morron efter jobbet iaf.










En glad student!
Jag önskar dej allt gott o lycka till i livet mot nya äventyr älskade lillasyster.

Puss o kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa lite om din vardag Chatto! jag vet hur det är att sakna nära och kära när man har flyttat...

    kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Di där galme paret ser ut som mina föräldrar :))

    SvaraRadera