11 juni 2010

SKOLAVSLUTNING!

Undrar hur många som bloggar om skolavslutning o studenten idag ;)

Jag har varit på Benjamins skolavslutning som är väldigt kort ....adhdisar och aspisar klarar inte av långt o segt...3 sånger gemensamt och 1 solosång av Benjamin, sen var det fika. Jordgubbstårta o kaffe, sen var allt över;)
Benjamin o Thomas delade ut rosor som vi köpt till lärarna från dom och Albin. De blev så glada så;)

Andreas var på Emelies skolavslutning och det hade gått så bra så. Får väl se om jag kan ladda upp filmen på sången här sedan, den finns på Jirres Iphone.

Snart ska vi dra iväg på nya äventyr mot Kisa, åh vad jag längtar efter min familj och SARA tar studenten idag GRATTIS I MASSOR SARA.
I morron ska vi fira dej ordentligt..och paket har jag handlat så jag blir insläppt på festen;)

Snart börjar So you think you can dance igen, love that!

Nu ska jag packa lite, blir byxor eftersom regnet lär inte sluta:(

Puss o kram på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar