26 mars 2013

Ingen rast ingen ro!!

Jobba, jobba, idag också. Det har visserligen går jättebra, flyter på men jag längtar till påskledigt ändå.

Ikväll har det varit föräldramöte på söderskolan och jag undrade lite vad jag egentligen gjorde där :/
Info om gymnasievalet och olika linjer osv är väl bra men det borde vi fått info om i höstas. Ansökan skulle ju ändå vara inlämnad i mitten av februari!!
Lite irri över att behöva missa veckans enda PGB-träning.

Gjorde dessutom en skitäcklig smoothie som inte fick att dricka :( ska köpa in lite grejer i morron och se om jag kan rädda den ;)

Nu är det läggdags igen!

Benjamin fotade mej innan jag gick på mötet, snygg jacka va?!
Love it!!


1 kommentar:

  1. En riktig kalaspingla, snygg för sin ålder menar jag :) hihi hoho haha....

    SvaraRadera