31 mars 2013

Nä jag vet!

Jag vet att det inte blev något skrivet igår och det berodde på migrän som fru Jirénius.
Vi som skulle umgåtts med familjen Jägare och pratat och skrattat men nu var jag nedbäddad med huvudvärk och illamående och allmän tjurighet ;)

Det gick över men jag var fortfarande tjurig då hehe

Idag har jag däremot mått bättre men varit seg i kolat.
Jag har tvättat och påbörjat vårstädningen.
Andreas har hjälpt Emelie att städa hennes rum och det var underbart skönt att det blev gjort, att den ungen ens kan sova på sitt rum är en gåta för det har inte alls varit trevligt.
Ikväll när Emelie lade sej var hon så nöjd och glad över städningen, och i morgon ska vi gå igenom kläderna i hennes rum, vad som är för litet och vad som ska användas i fortsättningen.
Det ska bli så rackarns skönt att få till det här under påskledigheten med barnen.
Jag och Benjamin ska gå igenom hans garderob också och sen eftersom det förhoppningsvis kommer bli en vår nån gång i detta land så är det ju läge att kolla in skotillgången i huset.

Jadå, vi kommer  nog få påskledigheten att gå hehe.

Idag fick vi äntligen till en kaffedate med sjuklingarna i Torshälla, så nice att träffas och prata lite.

Nu ska jag ta lite te eller kaffe och njuta av lugnet som blir när min lillsnutta gått och lagt sej och min stora kille krupit ner i sängen för nattens vila.
Andreas är nere hos Benjamin nu när han ska sova och spelar lite spel på B dator, de har roligt tillsammans och jag tror nog det dröjer innan B sover....

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar