23 mars 2013

Tjoho för boxning!

Vi spenderar helgen i Ludvika hos Andreas bror. Så härligt att vi äntligen fick till en helg tillsammans.
Vi har varit ute och gått, pratat, ätit god mat och nu är det fångarna på fortet och vi äter godis, riktigt familjemys.

Andreas och jag har varit till Borlänge där PGB-Falun har haft ett event idag.
Jätteroligt att träffas och få köra med nya glada tjejer.

För första gången i hela mitt liv fick jag också testa att sparras.
Det kändes väldigt obehagligt att slå på någon på riktigt och allt jag hitintills lärt mej på PGB försvann och jag gjorde knappt nån slip/duck eller uppercut men
Roligt hade jag och ännu tröttare blev jag.
Min stance höll däremot riktigt bra och det är jag stolt över.
Filmen ligger på FB, jag kan inte länka på min IPhone, får göra en länk när jag har min dator.

Tacksam för en skön dag/helg med nya bekantskaper och härlig familj.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar