25 mars 2013

We can do it!!

Fick en snygger tisha av Jocke i Lördags, jag bär den med stolthet.
Skulle vilja ha trycket på en tajtare träningstop och så PGB Eskilstuna på ryggen, vore grymt.

Idag har det varit jobb, gick bra!
Hem och krama på barnen och så våfflor hos Magnus, thank you för sylten ;)
Jag äter ju inte våfflor så jag tog ostkaka, och det är också mumsigt minsann.

Jag har fått mina beställda varor från Coop online ikväll, jag är nog egentligen ganska nöjd men frukt kan jag inte uttala mej om eftersom jag ingen beställde.
Däremot beställde jag en grönsakslåda som skulle innehålla grönsaker från säsong. Njae för den!
Ett salladshuvud 2mögliga rödlökar, en gul lök, tre paprikor, potatis, morötter och 4 palsternackor!!
NEJ!! Grönsaker klickar jag i själv efter tycke och smak nästa gång. Vad hände med aubergine, zuccini, kålrot, rödbetor och vitkål????
Köttfärsen var däremot färskmald, mkt fin.
Fick även medskickat en godisstrut som tack för att jag valt Coop online för första gången. Tack men jag äter inte det men min man blev glad ha ha ha.

Nästa gång ska jag testa att beställa frukt
Och så klicka hem lite grönsaker själv.
Vore skönt att beställa varannan vecka
Och det är verkligen ofantligt skönt med hemleverans, väldigt bekvämt.

Coop online har inte ketchup med Stevia vilket jag saknar men det kanske de inte har på affären heller?
Det är väl också den invändningen jag har att det inte är så stort urval på sortimentet men jag tokgillar att de har mkt ekologiska produkter att beställa under egen kategori. Mkt bra Coop!!

Nu är det läggdags för mej för länge sen eftersom jag är ständigt trött, när tar det slut dessa sömnlösa nätter?
Svårt att somna gör jag är så trött, Emelie drömmer mardrömmar, Benjamin äter frukost kl 04.00 och katterna kloar på dörren för de vill ut.
Det är mycket nu och jag är TRÖTT.

I morron föräldramöte på söskolan, missar PGB :( så denna vecka är det minimal träning, inte bra, inte bra!
Hoppas på fint väder och kortare löpturer iaf.

Just det, läggdags.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar