01 april 2013

Varför gör man sånt här?

Tydligen gör jag allt för mina barn men idag var nog nästan min gräns nådd.
Varför man åker till ett köpcentrum för att se Yohio sjunga två låtar och stå 1timme i autografkö är en gåta.
Visserligen fick man ju en överlycklig tjej men nope, inte värt all trängsel.
Jag gillar inte alls när det blir så galet, folk är bara otrevliga och tänker inte alls på de mindre barnen som också vill se.
Det blir nog bra på konserten i september he he.

Idag har jag vidgat mina träningsvyer och gick på Bodybalance, det är nån blandning av yoga, taichi (hur det nu stavas) och pilates. Hör och häpna, I loved it.
Jag innebar nog en glädjens stund för de andra som var där men jag tyckte verkligen det var bra för min kropp och mitt psyke. Ska planera in fler pass under veckan om jag har möjlighet.

Puss o kram till er alla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar