05 april 2013

Nöjd och glad!

Det känns så skönt att ha rensat båda barnens garderober och städat.
På nåt sätt så känner man sej lättare att ha gjort sånna saker, iaf är det så för mej.
Emelie har provat och provat och det slutade med att vi tömt halva garderoben på kläder.
Lite tråkigt för henne eftersom det iaf var så himla mkt kläder att det enda vi behöver köpa är nya underkläder och några sommarklänningar, annars har hon allt. Skönt för familjens plånbok iaf ;)

Skor har vi inte orkat med ännu, får se om vi dvs jag orkar i em, vill ju hinna dricka kaffe i solen en stund iaf.

Mina älskade gummistövlar har gått sönder :( jag har varit en flitig användare av dom och inte får man nån kvalite för 149 kr men så länge det inte är vandrande i träsk vi talar om så funkar de nog till jag hittar några nya.

Även idag har jag glömt bort att äta lunch så det är väl bäst att göra det nu så man inte går och blir ilsk av hunger, känner mej  lite springsugen men får se om jag ger mej ut senare, en promenad är ju inte heller fel.

puss o kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar