09 april 2013

Om jag faller för frestelsen får jag spö!

...men Han ligger här brevid mej, Han med stort H, min älskling.
Han sover så skönt och har så gjort en stund.
Allt jag kan tänka är bus. Jag vill ta ett läppstift och måla honom i ansiktet, tänk vad förvånad han skulle bli i morron då, och sen skulle jag kanske får spö då´rå :/
Så jag låter bli, men jag fnissar vid den kittlande tanken på hur han skulle se ut.

Idag har jag haft lönesamtal med chefen och det gick bra, jag tycker jag fick sagt det jag ville och jag tror nog han förstod vad jag menade när jag svamlade.

Lagade som vanligt lite mat när jag kom hem och varför ändra på nåt som gått bra en gång under dagen? Det blev köttfärssås och pasta två ggr idag men hemma testade jag shiratakinudlar till mej, det var helt ok, slemmigt men mättande ha ha ha.

Självklart ,eftersom det var tisdag, körde jag ett pass PGB med ett gäng underbara tjejer och så vår enda kille Jacob, the Instructor ;)
Han är så glad och inspirerande att man kör på tills man stupar. Jag skulle försöka återge olika kombos för Andreas ikväll men jag insåg att det kunde jag inte riktigt, det gick så fort att jag bara slog kombos instinktivt.

Nu ska jag krypa ner brevid min osminkade man och få några timmars sömn, det är ju ännu en jobbdag i morron men jag har gjort halva min vecka nu, oj oj oj vad dagarna går fort.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Lova att du fotar honom om du törs sminka honom någon gång! Jag vill se!!!! :-)

    SvaraRadera