21 april 2013

Igen, har jag inte lärt mej något?

Jag vet att min kropp funkar absolut bäst utan mjöl och framförallt socker, trots det har jag under två helger i rad riktigt vräkt i mej det. Min kropp protesterar just nu och det gör den rätt i.
Nu ska jag köra socker/mjölfritt igen och börja må bra, jag gör omstart idag.

Om TRE veckor är det dags för träning i Turkiet och jag är så taggad och längtar nåt oerhört.
Det är ju underbart att få göra en sån resa igen med härliga vänner.
Jag ska få ut det mesta av allt på resan.
Som Stina sa till mej igår så är jag ju mindre nu och bättre tränad så nu kommer jag orka mer.
Det ska bli spännande att se hur mkt mer jag kommer orka och våga ta i.

Innan det händer är det ju TVÅ konserter med Springsteen och underbara vänner, som ska hinnas med.

Dessutom är det snart gradering på PGB och jag hoppas klara det och få mina rosa handskar.

Nu blev det här ett inlägg med träningssnack men så ser livet ut just nu och jag måste också börja löpträna regelbundet inför mina två millopp i sommar. Tänk vad mitt liv ändrat sej sen jag började träna och hur mkt bättre jag mår i kroppen. Tjoho för mej!

Puss o kram till er alla.

1 kommentar: