04 april 2013

Härliga sol!!

Sitter på framsidan i linne, ja inte bara i linnet, jag har självklart byxor på mej också ;)
Njuter av solens riktigt värmande strålar, en mugg kaffe och tidningen Runners.

Måste ha nya träningsskor men det är ju så sjukt mkt pengar så jag får vänta.

Benjamin har fått 2 par nya vårskor idag och han åkte med nya pjucken på fötterna och så vårklädd med skinnjacka till Kortis.
Bara innegympisar kvar att införskaffa till honom.

Emelie blev lite sur att vi inte köpte skor till henne men hon har ju skor hon kan ha så det blir lite omotiverat att lägga pengar på skor till henne just nu.

Jag borde tvätta lite vinterkläder och stuva undan mössa och vantar som så många andra uppenbarligen pysslar med just nu men NÄ, jag skiter i det och njuter av solen istället. Det är ju iaf ingen som kommer tvätta åt mej utan jag har det kvar när jag kommer in igen :/

Tycker ni andra ska njuta av solen, motorcyklar som susar förbi ( rackarns vilka vårkänslor det ger), ta och slå ner röven på en stol i solen, tanka ljus och värme när det bjuds. I love it!!

Puss o kram till er alla.



2 kommentarer:

  1. Emelie fick inga nya skor för att hon hade skor som hon kunde ha. Har inte du skor som du kan ha när du köper nya skor till dig?? Eller växer lilla Chatto om fötterna?? Hihi ;)

    SvaraRadera
  2. Äsch, jag skulle väl aldrig köpa nya skor till mej själv ;) Kolla inmina urgamla foppisar ha ha ha

    SvaraRadera