15 april 2013

När maken är borta får jag mycket gjort!

Tack och lov för måndag och att Andreas har åkt bort ;)
Har kört två maskiner tvätt och hunnit städa badrummet på övervåningen, Emelie håller så duktigt på med sin onsdagsläxa och Benjamin spelar dator och äter choklad.
Jag blir inte lika lat när Andreas inte är hemma för då är det ju bara jag som kan göra saker och då behöver ju inte jag bli irri på honom ha ha ha.

Barnen sköter sej hittills alldeles utmärkt och jag ska snart fixa nåt att äta, men oj, vad det var skönt att sitta en liten stund.

Det enda negativa idag är att barnen bakade bullar igår och jag har ätit nån några erhrm...ok, några bullar idag, skitdum i huvet är jag men oj vad hjärnan sa att det var gott och oj vad min mage säger att det var fel för nu har jag magknip, himla socker och mjöl :(
Jo, jag vet, jag får skylla mej själv.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar