20 april 2013

Skönt,nice,lugnt och illamående!

Min stackars kicka mår inget bra, har ont i magen och mår illa, stackars gumman.
Vi ska bara ha en softdag min lilla minifamilj och jag.

Andreas är i....Skövde? Växjö? Jag har faktiskt ingen aning om var han är :) Han är iaf med Forever på AMT-mässa, där han ska träna och promota Pink Gloves Boxing.

Pratade med honom både igår kväll och i fm, han var lika andfådd båda gångerna ha ha ha.
Det är lika bra att han passar på att träna för det får han inte så många tillfällen till annars här hemma.
Märkligt det där att han är på gymmet ofta men hinner bara instruera och sen susa hem till familjen, men man måste prioritera, så är det ju och just nu är det fokus på våra älsklingar.

Jag har "fritt" från träning i helgen också eftersom jag är med barnen, möjligtvis att jag får till en löptur i morgon men det märks.

Benjamin hade Rafael här igår och de spelade dataspel och skrattade gott, det är härligt att det blivit så lyckat med ny kontaktperson till Benjamin.

Emelie och jag tittade på Lets Dance och för första gången på väldigt länge somnade hon i min säng, men vaknade kl 3 av magont och har inte sovit sedan dess, stackars barn.
Hon har mått illa på morgonen och fm men fått i sej lite mat nu iaf och frågar efter godis så hon mår nog inte helt kasst ha ha ha.

Nu kanske jag ska pilla i mej nåt att äta också annars slutar det med att jag bara levt på snacks och godis en hel helg och det går inte för sej!

Jag har en grym träningsvärk från torsdagens PGB-pass, har ont i magen, insida och baksida lår, axlar och rumpan, känns skönt att jag uppenbarligen jobbade på bra.

NU lite kaffe i solen till det är dags för lördagsgodispromenad med barnen.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar