06 maj 2013

Löste mysteriet alldeles själv innan bekännelsen kom!

Har börjat med linser igen, grymt nice.
Jag kan ha solglasögon som vanligt folk, gött det.
Kom in i badrummet och såg att linsbehållaren inte låg där jag lagt den, anade oråd och skruvade av korken för högra linsen, väldigt lite vätska och väldigt grumligt.
NÅN hade varit där och jag ropade på henne efter jag satt tillbaka korken och frågade om hon rört behållaren.
- Hurså????
- Jag ser att behållaren är flyttad på och kolla här, det finns nästan ingen vätska kvar och det som finns är smutsigt.
- Ja, jag har kollat.
-Kollat?
- Ok, jag lekte med den.
- LEKTE?
- Ja, lekte, skrik inte åt mej, jag säger ju vad jag gjort.

Himla stolla, linsen hade faktiskt klarat sej sej utan skador mirakulöst nog men tänk att hon inte kan låta bli att pilla på grejer.
Dyr i drift är hon minsann.
Det är jag med för jag letar baddräkt till Turkiet men hittar ingen som duger åt mej.
Får åka till Guldklimpen på onsdag.

Puss o kram till er alla.

1 kommentar:

  1. "skrik inte åt mej, jag säger ju vad jag gjort" haha! Hon är ju för rolig lilla snuttan.
    Kram på er!

    SvaraRadera