10 maj 2013

VAFALLS!

Kollade väderprognosen för Kemer, REGN!!!!!
Jo, det regnade förra gången vi var där också och det var riktigt uppfriskande, vanligtvis så varvas ju sol och regn så jag hoppas på detsamma nu också. De skrev att de iaf hade 25-30 grader och sol idag och jag har ju inte förrän måndag behov av sol ;)



Så här snygg och galet glad blir man av att ha klarat graderingen till rosa handskar.


Så här ser vi ut i ett mer normalt tillstånd Katta och jag.
Vilken tur att vi får en månad till efter graderingen att köra lite glädje-pgb, tror jag skulle ha lite abstinens annars.
I sommar när det är semester får jag väl köra lite hemma eftersom vi har både mitsar och handskar.

Idag då det är sk klämfredag har jag haft en riktigt lugn och skön dag med barnen. Andreas har jobbat som vanligt och sen fyllde DT år så det blev AW och lite fest på kvällen så han kommer nog inte hem förrän inatt nån gång.
Jag har uträttat lite ärenden på stan och stekt ett stort lass pannkakor och Benjamin blev överlycklig för det var så länge sedan tyckte han.
Sen har  jag sorterat tvätten och kört två maskiner, jag börjar bli både färdigtväddad och färdigpackad ;)

Bagaget till resan får väga 20 kg, jag är inte på det klara med om handbagaget ingår i det eller inte.
OM handbagaget får väga ytterligare kg har jag packat skitbra men om hb räknas in i 20 kg har jag packat hyfsat. För tillfället är jag uppe i 16 kg och då ska hårgrejer, tandborste, solskyddscreme och smink med.

Känns väldigt märkligt att åka utan Andreas..kommer sakna honom och barnen men ooo så skönt det ska bli. Jag kommer tjata  om detta nu, det har ni fattat va?

Benjamin och jag började kolla på Mission Impossible (första filmen) nu ikväll men han blev så trött att vi fick avbryta och kolla vidare i morron, det funkar det med :)

Emelie har lekt ute med en kompis mest hela dagen och haft jättekul, jag gillar att hon är ute så mycket utan att vi behöver tvinga ut henne.

Vi har stora barn nu!
Igår lunchade Andreas o jag med en vän på stan medan Emelie med kompis åkte på rep av sin dans och Benjamin tog bussen in till centrum för en lunchdate med sin kontaktperson, som sagt var, stora barn.
Det var otroligt skönt också att i lugn och ro och utan dåligt samvete sitta och ära och prata utan att kolla på klockan och vara tvungen att åka hem, jag gillart.

Usch, jag kom på...nog är det väl Lets Dance ikväll :( då blir jag nog tvingad att se det av Emelie, vad gör man inte för sina barn.

Nähä, trots kvällen tänkte jag ta mej an balkongmöblerna, för om det mot förmodan är fint väder i morron kanske morronkaffet kan intas där i en ren stol och inte en som är smutsig och full av pollen.

Puss o kram till er alla.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar