22 maj 2013

Självklart härligt!

Jodå, jag är hemma efter en härlig semester i kombination med träning.
Om jag gör om det?
Absolut!!
Nästa maj testar vi igen.
Att ha den här utsikten till frukost var ju inte helt fel.

Solade faktiskt mer än jag tänkt från början, tränade dessutom mer dans än jag trott också. Dans är ju inte alls min grej men man får bjuda på sej själv och sina osynkade rörelser;)

Om man gifter sej får man ett fint blomsterhjärta på dörren.
Om man åker till akuten i Kemer får man det här skitäckliga kaffet.
Jag rekommenderar inte akuten alls utan jag rekommenderar att hålla sej frisk, det är bäst för allas psyke!!
Om man nu tränar på den här träningsresan håller man ofta hus här på Aerobic Area.
Det var mer folk än vad det syns på bilden.
Ibland knäpper man bara ett kort...
På kvällarna till middagen snyggar man till sej lite.
Ibland vilar man på balkongen.
Ibland spelar man plump med vännerna.
Inland är man naturligt snygg.
Ibland har man inte roligare än man gör sej.
Ibland ser det mycket värre ut än det är.
Ibland är man träningssugen i fel kläder.
Ibland infinner sej lugnet efter kaos.
Ibland blir man extra glad av att komma hem till den underbara man som man varit gift med i 17 år.

Den här resan har varit minst sagt omtumlande på både bra och mindre bra vis. Allt slutade iaf lyckligt och det är jag så innerligt tacksam för.
Bryschan, sluta aldrig ta sånna här bilder.
I love them and I love you.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar