09 maj 2013

Sitter med urskogen på mina ben!


Är på gymmet och inväntar min tur med PGB, Andreas kör nybörjargruppen som graderade till de rosa lindorna i tisdags.

Jag själv graderade för rosa handskar och klarade det, STOLT!!

Men nu sitter jag alltså här på en stol med skapligt håriga ben, morgonrufsigt hår med Stig-helmertofs!
Vem har sagt att man ska vara snygg på gymmet? Inte jag iaf, jag är ju där för att träna.

Idag är det också lunch med fina fina Malin Berg, världens gladaste och mest ödmjuka tjej. Dessutom har hon armmuskler och psyke utan dess like men det hon inte har är några som helst begränsningar i sin kropp, imponerande  brud det där.
Snygg är hon också, himla kärringen ;)

Annars då?
Jo jag shoppar och tänker packning inför resan och huvet har nog brunnit tror jag för så mkt som jag glömt och sagt fel ord och varit förvirrad är galet under de sista veckorna.

Jag var sur på Andreas för att han fick parkeringsböter men gjorde samma sak själv igår då jag tog fel på min "utgångstid" med knappt 20 min, det kostade mej 400kr, så irriterande.
Skit samma snart jag jag till Turkiet med två galningar och bara njuta, det blir bra det.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar