26 maj 2013

Dagarna rusar förbi.

Jag hinner inte med och orkar inte skriva.
Svärmor och svärfar är här, de kom i torsdags kväll och sen har vi inte haft en lugn stund hehe.

Planen för helgen var att röja förråden och vi har kommit en bra bit på väg, ska bara köras till tippen idag.
Tänk att när man påbörjat rensning av garderober och förråd och alla andra skrymslen och vrår så lättar det på nåt sött inombords också.
Inte för att jag går och är tung i sinnet men oh så skönt det är.
Igår kväll avslutade vi med härlig grillmat tillsammans med Stig, Annika och våra lovely Pi och Pe och barnen.
En mkt lyckad kväll och dag.

Det är ju underbart att solen skiner, jag njuuuuter och så längtar jag efter min egen familj och framförallt min fina mamma idag på mors dag.

Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar