22 oktober 2013

det råder ingen tvekan om att förvirringen är total!!!

Så känns det efter dagens timma hos sjukgymnasten som  inte får ihop mina symptom och passade dessutom på att tänja lite här och där, nu är jag helt mörbultad i kroppen.
Teorierna är några stycken och han säger inget rakt ut men...vi fortsätter nästa torsdag med ytterligare en timme bända, vända, vrid och töj!!
Jag dammar av mej teorierna och hoppas på det bästa :)

Ingen träning och massage på några dagar för denna donna, strängeligen förbjudet, men på torsdag har det gått två dagar så då måste jag få träna igen tänker jag.

Annars tycker jag vi börjar hyfsa till oss i familjen.
Andreas har snart inga tänder kvar men så har han ingen värk heller :)
Emelie fick med bravur godkänt på utvecklingssamtalet på skolan och mamma är så stolt över att barnet  brås på pappa!
Benjamin trivs i skolan och allt strul som varit har faktiskt lugnat ner sej och han är så duktig att ta sej fram och tillbaka till skolan , mamma andas ut!!

Så himla skönt, nu håller vi tummarna att lugnet får hålla i sej.
Snart höstlov och då har vi en 12-åring i familjen, GULP!! Hur fort går inte åren?


Puss o kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar