30 oktober 2013

Det rullar på ju!

Om jag sov ordentligt natten som var?
Jo, det kan man säga.
Jag kröp ner i sängen 19,15, pratade lite med min man, mådde illa och halvblundade eftersom jag hade så ont i huvet. Gav upp vid 20.00 och somnade på stört och så vaknade jag när klockan ringde 6.15 i morse. Tack tack tack för den otroligt välbehövliga sömnen, jag vaknade bara för en pink (jag är ju skitgammal, då vaknar man för att man är kissnödig faktiskt).

Har känt mej riktigt tillfreds på jobbet och haft en bra em med möte på jobbet. I ärlighetens namn var ju inte mötet nåt jag såg fram mot men det visade sej bli ganska bra och jag lärde mej en del nytt - roligt!

Nu har jag kommit hem till barnen och Benjamin är fortfarande febrig och förkyld och irriterad som tusan, inte lätt att vara sjuk minsann.
Emelie ville ha baguette till kvällsmat, tack för det säger jag och värmer en tacotallrik till mej själv.

Snart är min älskade make hemma för kvällen så jag får kramas och prata lite.

Ha en fortsatt skön kväll vänner och tack för att ni tänker på mej och min familj.

Puss o kram till er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar