04 oktober 2013

Morronkaffe!!

Så fredagen börjar med en stor kopp, nej mugg kaffe. Svart och påfyllning? Ja tack.
Emlan åker med darling Camilla till skolan kl 7 och Benjamin drar nog till bussen vid ca 7.30 sen ska jag krypa ner i sängen igen.
Jag är supertrött och behöver lite mer sömn än jag fått under veckan så jag tänker passa på.

Hösten är här och jag har blandade känslor.
Jag gillar inte kylan men jag gillar att träden skiftar i färg och solen lyser och luften känns frisk.
Jag gillar mer att sitta i kvällssolen på altanen än urrig under en filt inne.
Jag gillar definitivt inte att behöva skrapa rutorna på bilen men är så otroligt tacksam att vi faktiskt har en bil som underlättar livet för oss.

Mina älskade ungar sitter och skrattar åt nåt tvprogram och äter frukost, himlars vad jag kommer sakna dom, mina fina fina barn.
Ja, jag ska bara vara borta 4 dagar men jag är inte van vid att åka utan nån i familjen och det känns lite märkligt men bra, det känns bra ändå.
Jag hoppas njuta av god mat, sol, värme och härliga vänner, misstänker att första skratten kommer när vi ska knöla in vår packning i Lindas lilla bil. 4 pers med handbagage och två resväskor.


Vad sa vi nu, påfyllning? Ja tack, meds till ungarna och meds till mej check!

Puss o kram till er alla och lite extra till min älskade man som inte kommer sakna mej ett dugg eftersom ett nytt tvspel landat i vårt hem och jag tror han är gladare än barnen och dom lär inte göra nåt annat denna helg än att spela!!!
Älskar dej massor Jirre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar