18 oktober 2013

Pinkeri-tankar!

Mamma till dotter: har du tagit medicin?
-ja, och sen tog jag en pinkeri-stund, det borde du testa.
-Erh ok jag är ju lite pinknödig så...
-Testa du mamma, det är jätteskönt.

Ja så nu sitter jag här och tänker under min stund i ensamhet.
Äckligt? Maybe men hur många gör inte samma sak men inte berättar om det?????

För övrigt kan jag tala om att jag njuter av att ha tagit helg med familjen och jag startade grymt starkt med att parta till det på café Tingsgården med en kaffe och massa prat med sköna brudar.

Har flera nära vänner som inte alls mår bra och det ena och andra händer, samma sak i vår familj. Ska vi få bli hyfsat friska eller?
Andra helgen med sjuk man :(

Båda barnen ska höja medicindoserna och sen hoppas vi att jag får nåt utlåtande om min värk i kroppen nån gång så man kan gå vidare.

Ska försöka fixa lite te och värma mej med och så ska jag torka mej för jag är färdig nu och så ska jag tvätta händerna innan jag tar i tfn igen, bara så ni vet.

Puss och kram till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar