29 oktober 2013

Så när tar det slut? Den här nästan förlamande tröttheten?
Har inte ork till nåt tycker jag...hösttrötthet, finns det?
Sjuk son och höstlov med jobbande föräldrar...blir skönt med ledig fredag hemma med barnen.
Jag slarvar med maten, har sovit riktigt crappy och har en del att hålla ordning på och fundera över, det blir lite övermäktigt ibland.

Men plötsligt händer det förstår ni!!
Jag fick till en spontanfika med granne jag inte sett på evigheter, vi skvallrade igenom livet ;) och löste inga världsproblem men fick ett gott samtal iaf.

Ikväll slog jag dessutom på stort med kvällsmaten.
Andreas fick ta sej en macka, jag åt två kokta ägg och Emelie ville inget ha och Benjamin tvärvägrar att äta när han är förkyld, joråsåatte....hela kostcirkeln flera ggr om denna veckan lär det bli.

Ingen träning idag och på torsdag ska jag till sjukgymnasten för andra besöket och fortsatt utredning av lilla kroppen, lär inte bli nån träning då heller fast jag hoppas iaf att jag orkar det då.

Nu ska jag kolla lite Vampire diaries och försöka få en god natts sömn utan värk och utan jamande katter och mardrömmande ungar.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Två ägg! ? ? Inte undra på ifall du är trött, äta måste man göra, annars orkar man ju inget min käre vän. Hoppas du får sova gott:-) Kattis

    SvaraRadera
  2. två ägg är fullgod måltid med näringsämnen av allt förutom c-vitamin, jag blir mätt på det när jag inte orkar äta nåt annat pga skallen och illamående.
    kramis på dej vännen

    SvaraRadera