10 december 2011

BLOGPAUS

MM så är det!
Jag tar en blogpaus för att sedan bestämma mej för hur jag vill fortsätta med det hela.
Jag skriver ju främst för min egen och Andreas familjs skull. för att de ska veta vad som sker i vårt liv.
Självklart är det ju vänner som också läser osv, men det är en tunn linje att balansera på om vilka som ska ha tillgång till ens privatliv och inte.
Jag vill kunna skriva äkta och ärligt utan att såra eller ställa till med trubbel.
Mina funderingar har sina orsaker och därför har det väl inte bloggats så flitigt sista tiden heller.
Du som läser får mer än gärna kommentera för jag vet att trots att kommentarsfältet oftast visar 0 kommentarer är ni många som läser bloggen.

Bye for now.

Puss o kram till er alla.

2 kommentarer:

  1. Jag läser! Puss ch kram på DIG <3

    SvaraRadera
  2. Jag mä, klart du ska fortsätta men jag vet precis vad du menar.

    SvaraRadera